Gittim gördüm geldim (11-12 Kasim 2006)

Sisli Bolu yollarını aştım binbir güçlükle, sana kavuşayım diye. 2 sene olmuştu görmeyeli, hiçbirşey değişmemiş. Köprüler aynı yerde, arabalar aynı sıkışıklıkta, insanları aynı sıcaklıkta. Vapurları bile aynı. Fuara gittim, fuarı bulamadım, çok da niyetim yoktu zaten, taksime dönüp İstavrit'te oturdum bira içtim, Zebani'yle buluştum, vaktimiz olsa sabaha kadar sohbet ederdik, konuşacak epey şey vardı aslında daha. Saray muhallebicisinde sucuklu yumurta yedim, fincan fincan çay içtim, üstüne bi de muhallebi yedim, onun da üstüne Moda'ya geçip salep içtim, denize son kez baktım, ve dönüşe geçtim. Bekle beni İstanbul, bu sefer böyle 1 gecelik değil, daha uzun geleceğim sana...

Kredi bulundu... :)

Bilimum akraba, eşe dosta proje fikri anlatilarak onaylari alindi, ortak edildi.

Düğmeye basıldı...

Ve sonunda... Uzun süredir aklımda olan projeye son şeklini verdim. 2007 senesinin en hızlı para kazanan adami ben olacağim. Hepinize ne istiyorsanız alacağim. Lütfen mail ile isteklerinizi belirtin. Hepinizi sewiyorum.

Kenan'ın kucağındaki çocuk

O yaşta bir çocuğun normalde elleriyle gözlerini kapatıp annesinin gelip almasını beklemesi lazımdı, ama o Kenan'ın uzattığı mikrofon'a döktürmesini ve konseri izlemeye gelenlerin tamamından alkışı haketti... (16.09.2006)

mfö amcalar

Takdir etmek lazim bu amcaları ya. Babam yaşındalar bissürü popçuyu ceplerinden çıkarırlar vallahi.

Adamlarin sahne performansı bile o kadar müthiş ki o kadar izleyici bile yerinde duramadi.. (09 Eylül 2006)

Takdir ediyorum

Denizin dibindeki siyah kabuklu şeyi çıkarıp, binbir güçlükle içini açıp, tencerede pilaw pişirip, içindeki et parçasının arasına koymayı akıl eden, sonra da "ulan buna ekşi bişeyler lazim deyip" limonla tatlandıran, koca bi tepsiyi devirince de "ulan bunun fazlasi mideyi bozuyomuş, ben en iyisi yiyemediğim kadarını satayım" diyen insanoğlunu takdir ediyorum.

Samos Adasına İltica - 8 Ağustos 2006

Güzelçamlı'dan Yunanistan'ın 12 adasından biri olan Samos'a yolculuk...

Yunan halkını seviyorum.

Biz Samos kıyılarında Yunan ve Türk bayraklarını yanyana açmış gezerken bir bot yanaştı, içindeki adam ve 2 kızı bize kendi içkilerinden ikram ettiler, e biz de boş göndermedik onları :)

Kutsal Topraklara Dönüş

Gonzales

Güzelçamlı'ya dönüş. 03.08.2006

hıyar yiyen kaptan şöför modeli

Çekirdek çitleyeni, sigara içenini çok gördük, bugün de hıyarla beslenenle tanıştık.

14 Temmuz - Göbekli Nilli ve 35½ KSK

Sabah aracin 7500 km bakımı için randevu saatinde serviste olunur. Fatura geldikten sonra litresi 1.7 ytl lik "cam suyu" nun ne olduğu sorulur, servis yetkilisi tarafından "Efendim bu kadar pahalı olmasının sebebi suyun okunmuş olmasından kaynaklanmaktadır, arkamızdaki camiye okunmamış suyu götürüyoruz, okutup getiriyoruz, size de bu suyu koyuyoruz" yanıtını alınca ikna olunur. Karşıyakaya gitmek için, vapur sırasına girilir erkenden, ne olur ne olmaz diye. Vapurda yerimizi alınca çıkılabilecek kadar yükseğe çıkılır merdivenle, ortalıkta çaycı aranır, vapurun şehri terkeden tok ve gür sesi ile çaydan ilk yudum alınır. Daha sonra gidilir Göbekli(!) Nilli'nin göbeği ile dalga geçilir, saatlerin nasıl geçtiğinin farkına varılmaz, vakti geldiğinde de 135 km yol yapılarak Güzelçamlı'ya dönülür.

Sucuklu Yumurta + Taze Ekmek + 1 Bardak Çay

Hiçbişeye değişmem...

< <

Yalınayak araba sürmenin dayanılmaz hafifliği...

Tavsiye ederim...

12 Temmuz - Bekar hareket engellenemez

Didim/Bozbük - 10 aydir hayalini kurduğum "Kadın sesi olmayan tatil" projemizde Nirvana'ya ulaşmamı sağlayacak gün geldi çattı... Evin hanımlarını Didim'e kendi ellerimle götürüp bıraktım, şu anda evimdeyim, ve bana "Kivanc sabah erken kalk köye git ekmek gazete al gel, erken kahvaltı yapacağız sonra denize gideceğiz" diyen kimse yok.. Bekar hareket engellenemez.

11 Temmuz

Milli Park (www.dilekyarimadasi.com) Domuz Baskını. Hava serinlediğinde yiyecek aramaya inen yaban domuzlarımız...

4 Temmuz

Adnan Menderes havaalanı üzerinden yuvaya dönüş.. Temmuz'da 40 derece sıcakta yağan yağmurun tadını çıkartmak da ayrı birşey...

2-3 Temmuz

Çeşme/Alaçatı.. Giden ve gelmeyen elektrik sonrası Güzelçamlı'dan kaçış kaçınılmaz oldu...

1 Temmuz

Yalnız ve molasız yolculuğun tadı hiçbir yolculukta yok. Şimdi "yalnız gitti hızlı gitti" filan diye düşünenler olabilir, belirtmek lazim.